Sunday, July 25, 2010

sayalah power rangers Pink itu!!


lega bena2 dh abis ptandingan bomba d ctok..apuuu..jiwa raga ku d permainkan...mental lagik lah...kepak owh...tp best ajk kerja walopon tensen2 tetap gumbira, enjoy jak haha..tetak2 sama dirik..well kita baru bah..ne tauk hal bekerja tok..nasib cgu2 senior sama aku bleh layaaaan..sik marah2 bh maklumlah aku tok urusetia plg terok d dunia wakaka..."apa guna marah2..buat kita jdi tua jak.." tgk ayat cgu benedine ya..i loiike~ owh setiausaha, urusetia, n merangkap banyak jawatan..mcm2 keja ku aih..haha..[sy sedia membantu rakyat jelata maklumlah power rangers pink bah ;p ...]
nang mcm2 pkr lucu ada...xpa pengalaman..p mun ingt balit malu eyh..tetak sorg aku..


xda mc, aku jd mc....bidan terjun,, ya juak aku tok bukannya pande spontan2 tok..tiba2 ayat tergantong?? aku dah..ah erk erk..[udah gagap2] hahhaa...nasib abg bomba tepi aku guide haha..nang leput ati nya tetak ayat d pakey aku..nang jd bahan jenaka la aku ari ya..pakey main cdak... p xpa sempoi bang haris ya..

dah releks2, sekali tba2 ada cguX tnyak mun nyanyian tnpa musik tem majlis pnutupan, plu ada leading...alu sorg cguY ah Tanty lead...aku: ah?? wakakka ini memang jenaka!! cgu rokiah yg ada d cia pun tetak..apuuu.....nasiblah lagu ya ada musik..adeiii...bikin nebes jak..
cgu rokiah pdh:: xda mc, kau jd mc, xda penyanyi kau jd penyanyi...haha,,nasib d iringi musik...mun dak sy jadi mangsa sekali lagi~~ blm gik kes jurulatih cia pkey aku student..nasib tdg jak beza nya pdh mundak udah kenak aku..belenggang d pandang kwd he..miak x boleh okey..cgu jak boleh belenggang2 kangkong ekeke...syukor lah abis..tp adakah ini akan berakhir???..mggu depan peringkat negeri d cia juak...owh tidakk..adakah nama nait agik baru??? probability nya tggi~~


very the puas ati lepas mengQADA' kan tido ptg tdik...
legaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa n bestnya bermanja2 ngan katel...
cobala aku kerja jd tukang test tilam...
kan dapat aku bermalas-malasan d katil..
aww..gumbira sunggoh jika begitu kan???

ada kerja kosong x ya tek?? mun ada aku mok apply eyh...!!
seyes i tell u!

nitey everybody~

p/s: aok aku slalu crita hari2 aku kira2 ayu days la tok....mun xsuka its okay darl...i'm doing it for the sake of my own diary dpt k ku baca tem ku tua kelak mengkali ehe~

No comments:

Post a Comment