Sunday, January 17, 2010

aku darjah 4 ◕‿‿◕

hahahak...marek da miak sekelas tem drjah 4 madah ada gmbr kelas d upload lam fb...ya semangat lm misi pencarian tek nak...dh dpt tek leput ati ku tetak diat upa ku mpun..nang kedak apa jak..kecik jak upa..jaoh gik ya gmbr dr miak sebelah...haha...itam boh d padah la ekekekke ;P (eppp aku sorg jak bleh tetak!!! org len xbleh!!)

btw, aku ntah la ku lupak2 ingt bh ngan cdak..ckit jak yg ada lam memori palakku..ku pn xtau kenak..apa yg ku ingt dolok2 ku pnah ekot pengakap ncuci cermin umah org...adillah la yg ku ingt, aimie, then da sorg miak laki cia..hahha(senanya penah tersuka..ihik) alaaaa..suka2 gia jak...suka gik nembiak ho....siapa?? erm rahsia..aku bru tauk nya dh kwen ihik..no lah gik kecik punya cita lamak dh ya...bkn aku melupai cdak..p nak aku mcm terharu ada yg maseh ingt aku tau x?? nurul afzan ya..noriham (pnah nya tulis srt dolok tem f4) kejut ku aih...tau bh sapala aku..ku pke aku x dikenali pn zaman ya dolok hahaha...kenal juak cdak duhal ekeke ;P

jom diat gmbr ahh...sedia ntuk tetak gmbar i okaaaayyyy..

Darjah 4 Anggur..
(let's guess..wer am i??) hahaha


k daaaa ;)
Align Center

No comments:

Post a Comment