Saturday, July 11, 2009

aku yg ngerepak..haha ;)

kepak ritok eh...hehe ngerepak bes k kakar swak... :))


tdik g kchg...tem teman est bli brg k nya blaja.. d kede meli camera ya tek nak....aku mok komplen la..haha..biarla d cop mulut laser, xda insuran :P

sambong cita..
tem ya pnjual ya semangat la mk cita function2 yg ada kt cam ya tek nak...
ada sesuatu yg mengganggu aku....ish xtahan eh...
tau x mulut nya bau...wekkk...aku dh terkeluar ckp dh smpe adik ku tgur..tkt cina ya dgr.. ;P
*ssh mulut ku diam mun cmtok~~ hehe

nang terok la ish..aku berundur kt belakang alu, asa mk brik nya chewing gum or gula...kmk org suma la xthn..kecuali ets..nya nahan ati jak la...mok belaja tek nak hahaha..yaksss!!

n ada sesuatu gik..aku glik tahap gaban...bulu idong nya pnjang..keluar dr idong dh..ie hello guys...cubala ato kemas2 kit muka ya bh....it is not so cool..eh slh..it really2 NOT COOL!!

bkn nya aku dgr apa nya ckp pn...aku "terganggu dgn pkr2 ya tek" =DDDDD
ish its sooo annoying...apala.....lelaki tok...camne la pembeli mk respect mn perwatakan gia...
gelik ea..hahaha

erm, biarla mulut ku laser p ya utk kebaikan bh..
mengingat kta sama dirik...rupa ya plu d jaga..haha
jgn la simple thing gia pn x perasan...
plu ada self image concern..n peka ttg dikpun..

p cina ya bait juak juz ya jak kelemahan nya..n org sekeliling..
org sekeliling..plz pdh cr bait mn ada kwn gia..maybe nya xsdr bh..oke
nya cam "tanggungjawab bersama" tau cik??
oke lah..dh kepak dh tok..mk tdo gik..hue *wink!

nite2~~

xoxo,
princess ayu

3 comments:

  1. ahahaha...dpt ku imagine mulut nya yg berbau ya, sama jua mun knk org yg kaki bau stong.

    ReplyDelete
  2. uish....ya la tek...jgn la imagine bleh muntah ooo...mun kaki bau ya pun yakkks kn..haha

    ReplyDelete